Side Menu
Slide background

Helpdesk Support
U kunt elk technisch probleem gemakkelijk oplossen met onze snelle helpdesk service

Helpdesk support

Op alle producten die u bij TechAccess koopt geldt dat u als reseller recht heeft op 4 maanden gratis helpdesk support. Onze helpdesk wordt bezet door ervaren en getrainde technici. Helpdesk calls kunt u telefonisch of per e-mail aanmelden. U wordt dan direct doorverbonden met een van onze technici en mocht deze bezet zijn dan wordt u binnen 2 werkuren geholpen. Onze helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, tussen 8:30 en 17:00 uur.

  • Mocht u na de genoemde 4 maanden nog gebruik maken van helpdesk support dan kunt u hiervoor een helpdesk ticket kopen.
  • Ook als u wilt dat uw eindgebruiker ons rechtstreeks belt dan kunt u hiervoor een helpdesk ticket kopen.
  • Ook voor producten die niet bij TechAccess gekocht zijn kunt u onze helpdesk bellen na aanschaf van een helpdeskticket.

 

TA-HDT Helpdeskticket, probleem kan bestaan uit meerdere calls en/of emails € 120,-
Helpdeskstrippenkaart 5 tickets € 570,-
Helpdeskstrippenkaart 10 tickets € 999,-

Adviesverkoopprijs, exclusief BTW

Note:

  • helpdesksupport na kantooruren is op aanvraag beschikbaar
  • Als u meerdere helpdesktickets tegelijk wilt kopen dan kunnen we hiervoor een speciale prijs maken
  • Onder een helpdesk call verstaan we het melden van 1 technisch probleem
  • Een probleem kan uit 1 of meerdere telefoongesprekken en /of e-mails bestaan

 

Resellers kunnen er ook voor kiezen om een strippenkaart af te nemen, hiermee kan op verzoek van hen ook hun eindklant ons bellen. Deze strippenkaart kan gebruikt worden voor het verrekenen van werkzaamheden uitgevoerd door de TechAccess technici. Bijvoorbeeld voor consultancy, helpdesk, installaties, troubleshooting, etc.

De voordelen van de strippenkaart:

  • Lagere tarieven
  • Sterk vereenvoudigd order- en facturatieproces
  • Indien gewenst is het mogelijk om aan eindgebruikers  dergelijke “strippen” rechtstreeks door te verkopen zodat zij eenvoudig diensten bij TechAccess kunnen inkopen.
  • Prioriteit bij inplannen werkzaamheden.

 

HD1 1 werkuur € 120,-
HD20 20 werkuren € 2.250,-
HD50 50 werkuren € 5.400,-

 

Voor het gebruik van bovenstaande strippenkaart gelden de volgende voorwaarden:

  • De looptijd van een strippenkaartcontract is 1 jaar of tot het moment dat de uren verbruikt zijn.
  • Het overeengekomen urencontract wordt vooraf gefactureerd
  • Aan het einde van de looptijd, worden eventueel resterende uren, met een maximum van 10% van de contractomvang, kosteloos bijgeboekt op een nieuw af te sluiten contract
  • Indien het overeengekomen aantal uren is bereikt voordat de contractperiode ten einde is, kan de opdrachtgever naar keuze een nieuwe overeenkomst afsluiten of uren inkopen tegen de normale standaardtarieven
  • Voorrijkosten worden per on-site bezoek verrekend door 1 werkuur extra te berekenen

 

Bel 0499-462121 of stuur een e-mail naar services@techaccess.nl en ervaar het zelf.

TechAccess levert professionele producten van onderstaande Services leveranciers

Aerohive Networks
Allot Communications
Arista Networks
Aruba Networks
AVI Networks
Balabit
Blackberry
Blue Coat
Brocade
Cloudian
Cumulus Networks
Dell EMC Isilon
Edge-Core Networks
Fortinet
Gemalto
Genie Networks
Hedvig
HPE
Huawei
Imperva
Infinera
Infoblox
Ixia
Juniper Networks
KnowBe4
LightCyber
LogRhythm
Lookout
MRV
Nuage Networks
Nutanix
Palo Alto Networks
Pelco
Planet
Proofpoint
Pulse Secure
Radware
Radwin
Ruckus Wireless
SAF Tehnika
SecurEnvoy
SentinelOne
Silverpeak
Smartoptics
Supermicro
Tegile
Tufin
Turbonomic
vArmour
Vasco
Viprinet
Xirrus